The Weeknd – Reminder

The Weeknd – Reminder


♪♪♪ ♪ RECOMMEND PLAY MY
SONG ON THE RADIO ♪ ♪ YOU TOO BUSY TRYING TO
FIND THAT BLUE-EYED SOUL ♪ ♪ I LET MY BLACK HAIR
GROW AND MY WEED SMOKE ♪ ♪ AND I SWEAR TOO
MUCH ON THE REGULAR ♪ ♪ WE GONE LET THEM HITS FLY,
WE GONE LET IT GO ♪ ♪ IF IT AIN’T XO
THEN IT GOTTA GO ♪ ♪ I JUST WON A NEW
AWARD FOR A KIDS SHOW ♪ ♪ TALKING ‘BOUT A FACE
NUMBING OFF A BAG OF BLOW ♪ ♪ I’M LIKE, GODDAMN BITCH I
AM NOT A TEEN CHOICE ♪ ♪ GODDAMN, BITCH, I
AM NOT A BLEACH BOY ♪ ♪ WHIP GAME, MAKE A NIGGA
UNDERSTAND THOUGH ♪ ♪ GOT THAT HANNIBAL,
SILENCE OF THE LAMBO ♪ ♪ HIT THE GAS SO HARD
MAKE IT ROTATE ♪ ♪ ALL MY NIGGAS BLEW
UP LIKE A PROPANE ♪ ♪ ALL THESE R&B
NIGGAS BE SO LAME ♪ ♪ GOT A SWEET ASIAN
CHICK, SHE GO LO MEIN ♪ ♪ YOU KNOW ME, YOU KNOW
MAN, YOU KNOW ME ♪ ♪ EVERY TIME WE TRY TO
FORGET WHO I AM ♪ ♪ I’LL BE RIGHT THERE TO
REMIND YOU AGAIN ♪ ♪ YOU KNOW ME (POW!
POW!), YOU KNOW ME ♪ ♪ SAID I’M JUST TRYNA
SWIM IN SOMETHING ♪ ♪ WETTER THAN THE OCEAN ♪ ♪ FADED OFF A DOUBLE CUP, I’M
MIXING UP THE POTION ♪ ♪ ALL I WANNA DO IS MAKE THAT
MONEY AND MAKE DOPE SHIT ♪ ♪ IT JUST SEEM LIKE NIGGAS TRYNA
SOUND LIKE ALL MY OLD SHIT ♪ ♪ EVERYBODY KNOWS IT, ALL
THESE NIGGAS KNOW ME ♪ ♪ PLATINUM OFF A MIXTAPE,
SIPPING ON THAT CODEINE ♪ ♪ POUR IT IN MY TROPHIES, ROLL
UNTIL MY NOSE BLEED ♪ ♪ I’MMA KEEP ON SINGING WHILE
I’M BURNING UP THAT OG ♪ ♪ ALL MY NIGGAS GET IT THEY
MAKE MONEY ALL ALONE ♪ ♪ ROCK A CHAIN AROUND THEY NECK,
MAKING SURE I’M GETTING HOME ♪ ♪ WHEN I TRAVEL
‘ROUND THE GLOBE, ♪ ♪ MAKE A COUPLE MIL’ A SHOW ♪ ♪ AND I COME BACK TO MY CITY, I
FUCK EVERY GIRL I KNOW ♪ ♪ USED TO WALK AROUND
WITH A SLOUCH, ♪ ♪ HAD A MATTRESS ON THE FLOOR ♪ ♪ NOW MY SHIT STRAIGHT ♪ ♪ EATING ALL DAY,
TRYNA LOSE WEIGHT ♪ ♪ THAT GOOD SEX,
WE’LL SWEAT IT OUT ♪ ♪ HOTEL BED SPRINGS,
WE’LL WEAR IT OUT ♪ ♪ I AIN’T GOTTA TELL
YOU ‘CAUSE ♪ ♪ YOU KNOW ME, YOU KNOW ME ♪ ♪ YOU KNOW MAN, YOU KNOW ME ♪ ♪ EVERY TIME WE TRY TO
FORGET WHO I AM ♪ ♪ I’LL BE RIGHT THERE TO
REMIND YOU AGAIN ♪ ♪ YOU KNOW ME (POW!
POW!), YOU KNOW ME ♪ ♪ WHY DON’T YOU SHAKE
SOME, SHAKE SOMETHIN’ ♪ ♪ FOR THE DON? DON’T YOU BREAK
NOTHIN’, BREAK NOTHIN’ ♪ ♪ BABY GIRL, WON’T YOU WORK
SOME, WORK SOMETHIN’ ♪ ♪ FOR THE DON? DON’T YOU HURT
NOTHIN’, HURT NOTHIN’ ♪ ♪ BIG GIRL, WON’T YOU SHAKE
SOME, SHAKE SOMETHIN’ ♪ ♪ FOR THE DON? DON’T YOU BREAK
NOTHIN’, BREAK NOTHIN’ ♪ ♪ BABY GIRL, WON’T YOU WORK
SOME, WORK SOMETHIN’ ♪ ♪ FOR THE DON? DON’T YOU HURT
NOTHIN’, HURT NOTHIN’ ♪ ♪ ‘CAUSE YOU KNOW ME,
THEY KNOW ME ♪ ♪ YOU AIN’T KNOW ME,
YET YOU KNOW ME ♪ ♪♪♪

About the Author: Michael Flood

100 Comments

  1. Guys, if you know that his new music video Bliding lights make russian guy? And BL its really great job, but this shit make american pendos and this work not great. I mean that if you need make music video call to russian guys!

  2. Algun dia te conocere eres una de mis inspiracion espeeo tambien algun dia pegae y prender el lugar como tu algun maldito y bastardo dia te conocere y no sabras lo feliz q me sentire

  3. Started losing grip of how I’m built, this song reconstructed that energy and gave my consciousness that reminder that you a king bruh keep grindin!!!💪🏼🙌🏼

  4. 1:59 . Can we take a moment and appreciate this moment where the song and video go together so fkn well. Those cars go along so well.

  5. damn this guy can see the future, he knew people would try to forget him
    he was just telling us what he would do if we'd ever try to forget him

  6. my guy disses all the other rappers in the video and they still turn up to filming it. How much more clout can someone have.

  7. 🔥
    does this song make you happy all the time
    This performance is Phenomenal
    1:27 💟💚❤
    👇👇👇👇💕

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *